ПОРТФОЛІОКОНТАКТИ

Фірмовий стиль (розробка)

 Фірмовий стиль - це частина образу компанії, що необхідна для виділення фірми та її продукції серед різноманіття інших. Це засіб формування іміджу фірми та її корпоративної культури. По фірмовому стилю завжди можна визначити, які люди працюють в компанії, наскільки фірма поважна і навіть чого від неї можна очікувати. Дотримання компанією фірмового стилю позитивно позначається на довірі споживача, тому що вважається, що це показник організованості і порядку, як у виробництві, так і в будь-якому іншому напрямку діяльності. Що дає Вам використання фірмового стилю? Впізнаваність. Фірмовий стиль дозволяє споживачу без особливих зусиль впізнати потрібний товар (послугу) за деякими зовнішніми ознаками. Довіра клієнтів. Якщо споживач хоча б раз упевнився у якості товарів (послуг), то ця довіра буде в значній мірі поширюватися на всю іншу продукцію фірми. Сама наявність фірмового стилю викликає у споживачів думку про солідність фірми. Реклама. Наявність фірмового стилю підвищує ефективність реклами. Окрім того всі об'єкти, які містять елементи фірмового стилю, вже є самі по собі рекламою.

 ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ:

Логотип

Текстовий знак

Колірна палітра (фірмові кольори)

Фірмовий шрифт

 Візитна картка

Фірмовий бланк

 Конверт

ДОДАТКОВІ КОМПОНЕНТИ ФІРМОВОГО СТИЛЮ: Рекламний символ фірми (визначений персонаж або образ, закріплений за фірмою, який виражає суть її діяльності)

Папка

Буклет

Плакат

Сувенірна продукція

Пакування (або пакувальний папір)

Інформаційний лист і прайс-лист

Сайт в мережі INTERNET

 Пакети

 Зовнішня реклама

Оформлення інтер'єру

Оформлення автотранспорту

   Різні компоненти у різному поєднанні можуть використовувати для створення свого особистого іміджу як великі, так і малі фірми. Фірмі, яка тільки започаткувала свою діяльність, не дуже необхідні папки з фірмовим стилем, можна обійтись звичайним скорозшивачем. А ось логотип (графічний або текстовий) необхідний (причому, якщо ви не хочете, щоб розроблений і розкручений вами логотип або торгову марку використали в своїх цілях конкуренти, варто заздалегідь подбати про його реєстрацію), якщо фірма збирається існувати на ринку серйозно та надовго.

КОЛИ ПОТРІБНО РОЗРОБЛЯТИ ФІРМОВИЙ СТИЛЬ? Є два погляди на те, коли потрібно розробляти власний фірмовий стиль: відразу, як тільки створилась фірма; по мірі накопичення достатньої кількості ресурсів і визначення видів діяльності. Правильним підходом є приділення уваги фірмовому стилю спочатку, починаючи з перших днів створення фірми. Ви реєструєте фірму з певною назвою, ця назва - вже являється носієм певного стилю. Далі - Ви замовляєте печатку фірми, яка теж являється носієм фірмового стилю ... і т.д., на кожному кроці по створенню своєї фірми ви зустрічаєтесь з дилемою: замислитися над привнесенням фірмового стилю в те, що ви створюєте чи відкласти це на потім? Якщо Ви не приділяєте уваги створенню фірмового стилю свого підприємства, стиль все рівно створюється, але безсистемно, хаотично. Іншими словами - Ви створюєте поганий стиль. Чим довше це продовжиться, тим складніше це буде виправити.

 Пропонуємо також звернути увагу на розділи: